1401/07/28

تقدیر از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد)

تقدیر از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین برگزار شد

دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان توسعه و تجارت ایران، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی (بیش از 70 شرکت برتر ایران) در ساعت 16 لغایت 22 روز سه شنبه 26 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، در این اجلاس از دکتر محمد امین رضوانفر مدیر عامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران در تحول کسب و کارها تقدیر شد. دکتر رضوانفر از تاریخ 14 اسفند 1400 سکان هدایت شرکت تماد را بر عهده گرفته و مدیر عاملی شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو در مجموعه هلدینگ دارویی تامین (TPICO) را در کارنامه خود دارد.

کارآفرینی، توسعه کسب و کار در فضای بین المللی، نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کارها و اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش از مهم ترین اهداف و رویکردهای این اجلاس بود.
 از محورهای ارزیابی شرکت های حاضر در این اجلاس می توان به: خلاقیت و نوآوری، استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت، توسعه کسب و کارها در فضای ملی و بین المللی و اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها اشاره کرد.

 شرکت تماد، توسعه کسب و کار و افزایش سهم بازار بزرگ دارویی کشور و گسترش صادرات با تکیه بر مزیت رقابتی و حفظ و ارتقای کیفی و کمی مواد موثره، تولید و عرضه محصولات نیمه ساخته و نهایی دارویی را در برنامه راهبردی خود قرار داده و در شش ماه نخست سال 1401 موفق به دریافت 4 جایزه ملی در صنایع دارویی کشور شده است.

خانم دکتر اطاعت مسئول فنی محصولات نهایی (Finished) شرکت تماد به نمایندگی، تندیس و تقدیرنامه را دریافت کرد.