1401/11/30

تماد در جشنواره مسئولیت های اجتماعی جایزه گرفت

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) در اولین جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت های اجتماعی (CSR) موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه رتبه برتر در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی استان البرز شد.


به گزارش روابط عمومی تیپیکو، جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت های اجتماعی (CSR)  به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و با حضور مسئولان و مشارکت صنعتگران و تولید کنندگان، کارآفرینان، فعالان بخش های دولتی و خصوصی و تشکل ها و پیشکسوتان اجتماعی کشور در تاریخ 26 بهمن ماه 1401 در سالن همایش های میلاد شهرداری البرز برگزار و شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه رتبه برتر در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی استان البرز شد.
در این جشنواره اقدامات زیست محیطی، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت صنعتی، ارتقاء کیفی محصولات و رعایت الزامات GMP، تولید محصولات درمانی اعتیاد، اقدامات حمایتی سرمایه انسانی و مشارکت در امور اجتماعی، خیریه و عام المنفعه و... مورد ارزیابی قرار گرفته است.
گفتنی است شرکت تماد دارای گواهینامه صنعت سبز از سازمان حفاظت از محیط زیست کشور است که دارای بخش های پالایش و بازیافت فعال و مجهز به برج تقطیر، فناوریZLD ، کوره زباله سوز، تصفیه خانه صنعتی و مدیریت پسماند می باشد و برنامه ها و پروژ هایی را در توسعه زیر ساختی زیست محیطی و توسعه فضای سبز در دستور کار خود دارد.