1402/01/22

مدیرعامل تیپیکو شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت

دکتر نکویی‌نیا در پیامی ایام شهادت حضرت علی( ع) را تسلیت گفت و افزود: امید که در این شب‌های قدر بتوانیم از سفره الهی به قدر توان و ظرفیت بهره‌برداری کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی تیپیکو، دکتر منصور نکویی‌نیا مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در پیامی ایام شهادت حضرت علی( ع) را تسلیت گفت و افزود: امید که در این شب‌های قدر بتوانیم از سفره الهی به قدر توان و ظرفیت بهره‌برداری کنیم.
 متن این پیام به شرح زیر است:
بیست‌و‌یکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مظهر صلابت، تجسم عینی عدالت و سرسلسله شجره طیبه امامت مولای متقیان حضرت علی (ع) است. آن امام همامی که شهید محراب خانه معبود است و ذکر نام بزرگش حرمتی برای توسل و استعانت از خداوند متعال شده و روایت بخشندگی‌اش ، روزنه امید سائلان و دردمندان گشته است. شخصیت حضرت علی (ع) آمیزه‌ای از والاترین فضایل اخلاقی همچون عدالت، عشق و محبّت به خدا و مردم، صبر و حلم، مروّت و سلحشوری است که این ترکیب شخصیتی، بسیار فراتر از ظرفیت انسان‌های معمولی است. اینجانب و اعضاء محترم هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و ملت شریف و مسلمان ایران به‌ویژه جامعه پزشکان و فعالان صنعت داروی کشور و ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم و امیدواریم در این ماه رحمت و مغفرت به خصوص در شب‌های قدر بتوانیم بیش از گذشته به‌واسطه دعای خیر مومنان خاضعانه در درگاه باریتعالی در کاهش آلام هموطنان نقش آفرینی کرده و غمی از چهره آنان برداریم. انشاءالله.