1402/08/10
سرپرست تیپیکو در بازدید از زهراوی؛

حمایت همه جانبه تیپیکو از شرکت‌های گروه

دکتر حسین عطار سرپرست تیپیکو بر حمایت همه جانبه تیپیکو از داروسازی زهراوی و سایر شرکت‌های گروه تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین پس از بازدید صبح روز چهارشنبه دهم آبان‌ماه 1402 از شرکت کلرپارس بلافاصله جهت بازدید از دومین شرکت تابعه هلدینگ در استان آذربایجان‌شرقی به داروسازی زهراوی رفتند. در دومین بازدید دکتر عطار و معاونان هلدینگ که با استقبال دکتر فرهاد کیافر، مدیرعامل زهراوی همراه بود، ابتدا گزارشی از فعالیت‌ها، تولیدات، تحقیقات، بازسازی و اورهال سیستم ها و آخرین وضعیت شرکت توسط مدیرعامل زهراوی ارائه شد.
دکتر عطار از روند رو به رشد شرکت داروسازی زهراوی ابراز رضایت کرده و ضمن اعلام حمایت همه جانبه از داروسازی زهراوی و سایر شرکت‌های گروه، یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات را توسعه محصول و صادرات فراورده های High tech عنوان کرد.
در ادامه بازدید از خطوط تولیدی، آزمایشگاه‌ها، انبارها و بخش‌های مختلف شرکت انجام شد و ایشان با تعدادی از کارکنان شرکت نیز گفتگو کردند.
دکترکیافر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌ها ، پشتیبانی و مساعدت‌های هلدینگ اظهار امیدواری کرد که خیلی زود شاهد روندهای رو به رشد شرکت باشیم و با برنامه‌های تبیین شده و با توجه به ظرفیت‌های فنی و تخصصی لازم تا رسیدن به جایگاه واقعی تلاش خواهیم کرد.
پایان پیام/

گزارش تصویری