1403/02/03
مدیرعامل تیپیکو مطرح کرد؛

خبرهای خوب در حوزه مواد اولیه در راه است

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه شرکت‌های خوبی در حوزه تولید مواد اولیه دارویی در شرکت‌های زیرمجموعه تیپیکو فعالیت می کنند، گفت: سرمایه گذاری در تولید مواد اولیه باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین درحاشیه بازدید و دیدار دکتر امینی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو و خطوط تولید این شرکت دانش بنیان که با حضور دکتر حسین عطار، عضو هیات مدیره و معاونان و مدیران تیپیکو برگزار شد اظهار داشت: تولید مواد اولیه دارویی باید در شرکت‌های مواد اولیه ساز مورد توجه و اهتمام قرار ویژه قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر این توانایی در شرکت‌های زیرمجموعه تیپیکو وجود دارد که در برخی از شرکت‌ها مواد تولید شده نیاز داخل را تامین کرده و حتی اقدام به صادرات کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه فضا برای فعالیت و تولید مواد اولیه دارویی در شرکت‌های تیپیکو فراهم است، بیان کرد: اخبار بسیار خوبی از توانایی‌های توفیق دارو و سایر شرکت‌های ماده اولیه ساز گروه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور حوزه دارویی مورد توجه و حمایت مسئولان عالی‌رتبه نظام است ، ادامه داد: در سال‌جاری تحولات این حوزه در تیپیکو بسیار مهم و قابل توجه است و خبرهای خوبی در این بخش در راه است.
انتهای پیام