به گزارش امور رسانه ای تی پی کو ؛ مدير عامل هلدينگ دارويي تامين با اشاره به توليد 7/99 درصد داروهاي مورد نياز داخل توسط شركت هاي داروسازي كشور گفت: در اين مرحله از فعاليت با توجه به آمار بالاي كمي توليدات دارويي نياز جدي به ورود به بازارهاي جهاني احساس مي شود چرا كه تا كنون نتوانسته ايم در صادرات گام هاي بلندي برداريم . 

 
شانه ساز با بيان اينكه تامين بازار داخل از ابتداي پيروزي انقلاب مدنظر بود گفت: توفيق هاي جدي به دنبال اتخاذ سياست تامين داروهاي داخل پس از پيروزي بر همگان آشكار است اما در اين نقطه بايد به نفوذ در كشورهاي منطقه و بعد بازارهاي جهاني دقيق تر و جدي تر انديشيده شود. 
 
مديرعامل دارويي تامين هم افزايي و نوآوري در راه حل ها ، خلق ارزش پايدار و كسب و كار در تراز جهاني را در تضمين كيفيت موثر دانست و گفت: در صورت توجه ويژه به اين شاخص ها ، به يقين تضمين و ارتقا كيفيت و در نهايت توسعه بازار جهاني تحقق خواهد يافت. 
 
شانه ساز در بيان سياست سازمان تامين اجتماعي در خلق ارزش افزوده پايدار در بخش دارو عنوان كرد: تدوين استراتژي ارزيابي سود و زيان داروهاي موجود در بازارهاي شركت هاي تابعه هلدينگ شروع شده است و تلاش مي شود كه برنامه ريزي استراتژيك جهت بهينه سازي سبد محصولات و خدمات به سرانجام برسد كه در نهايت بودجه بندي و اجراي برنامه استرتژيك فرايند تضمين كيفيت انجام شود. 
 
وي اضافه كرد: تدوين استراتژي ارتقا بهره وري و هم افزايي محصولات شركت هاي تابعه و تدوين استرتژي نوآوري در فرايندها را يكي د يگر از سياست هاي هلدينگ دارويي تامين معرفي كرد. 
 
وي با اشاره به تكميل ظرفيت توليد داروي داخل كه معادل 5/2 تا ٤ برابر جمعيت ايران است بر ضرورت توسعه كسب و كار جهاني تاكيد كرد و گفت : بايد با تواني دوچندان از فرصت پسابرجام بهره جست كه با پشتوانه علم، تخصص، رعايت اصول اخلاقي و متناسب با شرع وارد بازارهاي جهاني شويم . 
 
سمينار هم انديشي مديران عامل دارويي تامين هم اكنون ١٢ ارديبشهت ماه در دهكده چهارباغ كردان در حال برگزاري است.
 
پایان پیام