1402/08/03

ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک شرکت Roche با داروسازی زهراوی

در جلسه دکتر عطار، سرپرست تیپیکو با مدیر منطقه‌ای شرکت Roche بر ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک شرکت Roche با داروسازی زهراوی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، عصر روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه Adriano Antonio Treve، مدیر منطقه‌ای شرکت ROCHE کشور سوئيس به همراه Levent Yanik، مدیرعامل شرکت Roche Pars ، با حضور در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین جلسه‌ای با دکتر حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو، دکتر فرهاد کیافر، مدیرعامل داروسازی زهراوی و معاونان و مدیران ارشد تیپیکو برگزار نمودند.
در این جلسه دکتر عطار ضمن خوشامدگویی و معرفی هلدینگ تیپیکو و شرکت‌های تابعه آن، در خصوص توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این هلدینگ در بازار دارویی ایران و همچنین بازارهای خارجی مطالبی بیان کرد.
ارتقاء سطح همکاری‌های  مشترک شرکت Roche با داروسازی زهراوی و توسعه فرایندهای تولیدی تحت لیسانس  Roche و همچنین تسهیل ارتباطات دوجانبه از جمله مهمترین مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو  قرار گرفت.
شایان ذکرست داروسازی زهراوی نزدیک به دو دهه است تحت لیسانس  شرکت Roche - داروی «سلسپت» را برای بیماران پیوندی و همچنین داروی روآکوتان را به منظور درمان آکنه‌های مقاوم به درمان و سرطان های پوستی تولید می‌کند و کلیه مواد اولیه، سایت، تجهیزات و داروهای ساخته شده مطابق با الزامات شرکت سوئیسی می‌باشد.
پایان پیام/

گزارش تصویری