1403/07/30
در مراسم روز ملی صادرات و با حضور رئیس جمهور؛

شرکت شیرین دارو به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شد

در مراسم روز ملی صادرات که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، شرکت شیرین دارو به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، آیین بیست و هشتمین دوره روز ملی صادرات 29 مهر ماه در سالن اجلاس سران و با حضور مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری کشورمان و همچنین محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدعلی دهقان دهنوی،  معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران، نمایندگان مجلس و تعدادی دیگر از مدیران و فعالان حوزه صادرات و تجارت خارجه برگزار شد.

رئیس جمهور ضمن تجلیل از صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور، پای سخنان، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های آنان نشست و خاطرنشان کرد به دنبال حذف موانع در مسیر صادرات هستیم.
 در پایان این مراسم از شرکت‌های صادرکننده نمونه ملی تقدیر به عمل آمد. و تندیس و لوح صادرکننده نمونه ملی به علیرضا برزگر، مدیرعامل شرکت شیرین دارو از گروه دارویی شستا اهدا شد.

مدیرعامل شیرین دارو پس از دریافت تندیس صادرکننده نمونه ملی گفت: دستاورد اخیر، نتیجه تعهد، تخصص و نوآوری تمامی کارکنان شرکت است که با اجرای استراتژی‌های هوشمندانه در حوزه صادرات، توانستند جایگاه شرکت را در بازارهای جهانی ارتقا بخشند.
وی افزود: شرکت شیرین دارو به این نقطه قانع نخواهد بود و با تکیه بر تجربیات ارزشمند گذشته و بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا، در تلاش است تا سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش داده و به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت گیاهان دارویی در سطح بین‌المللی شناخته شود.
انتهای پیام/